Staniki z piersiami w środku

Czasem pisze o rzeczach ważnych, istotnych, poważnych i wtedy czuje się taka ważna i mądra. Ale innym razem piszę o bzdurach i pierdołach, które jednak w sposób poważny rzutują na moje życie. I absolutnie takim tematem są staniki, które regularnie zaprzątają moje myśli. Tak, jestem jak przeciętny facet, który myśli ciągle o stanikach, a właściwie o ich zawartości, tylko mnie ta zawartość wkurza a nie cieszy, ale o tym za chwilę.

Jestem właśnie na etapie kupowania stanika. Znaczy kupić bym chciała, bo biały mi zszarzał a różowy się podniszczył i pora wymienić, ale nijak stanika odpowiedniego znaleźć nie mogę. Wszystko przez to, że jakaś moda na wielkie balony wpłynęła drastycznie na przemysł bieliźniarski i już nikt nie robi staników różnorodnych, tylko takie sztywne, wielkie i napompowane. Jak to przy balonach.
Przede wszystkim staniki są twarde. Miękkie staniki są tylko w sklepach sportowych i przypominają koszulki męskie, a mnie to naprawdę ani potrzebne ani podobające się. Kiedyś można było wybrać cudowny , miękki stanik układający się na piersiach, a nie zbroję z czasów średniowiecza. A i na tym nie koniec, bo teraz staniki mają już piersi w środku. Naprawdę one już tam są. I wtedy patrzę na stanik, patrzę na swoją klatkę piersiową i nie rozumiem idei. Ja piersi mam i chciałabym je do stanika wsadzić , a tam ZAJĘTE.
I nie są to staniki dla kobiet po mastektomii, bo to by miało sens. To zwyczajne staniki w sklepach bieliźniarskich. Tyle tylko, że nazywają się push-up. I pamiętam ich przemiana od stanu, w którym jedynie wypychały piersi do stanu obecnego, w którym te piersi zastępują. I kobiety to kupują. Doczepiają sobie te sztuczne piersi i paradują w tym po mieście. I jeśli tylko to im daje radość, to ok, ale ja nie mam czego kupić, bo przez to kobiece rzucanie się na sztuczne cycki nie ma wyboru.
b2f47f5ad2dde08b

I naprawdę nie chodzi mi o jakieś oszukiwanie czy inne tego typu kwestie. Zarówno kobiety jak i mężczyźni potrafią oszukiwać w dużo istotniejszych kwestiach niż rozmiar. Biustu czy też penisa. No każdy facet ma penisa o długości 20 centymetrów. To jest jakaś magiczna długość, która zniewala kobiety czy jak? Ja nawet jak coś takiego słyszę, to nie wiem ile to tak naprawdę jest a już na pewno nie mam pojęcia, co taki delikwent tym potrafi czy mógłby zrobić, więc długość jako taka nie robi na mnie wrażenia. Może, gdyby mi powiedział 50 cm, to uznając, że pół metra przerasta moje możliwości zrezygnowałabym z kolejnej randki a już na pewno zaciskania znajomości. Bo na samą myśl o tych 50 centymetrach co innego mi sie zaciska. Ale 20 centymetrów nic mi nie mówi i nie wiem skąd się wzięło. Poza tym statystyki i wszelkie badania przeczą temu, że 90% mężczyzn te 20 centymetrów w majtkach ukrywa.
Ale ja nie o penisach tylko o piersiach chciałam pisać.
1305555964_by_rupert77_600
O tych w stanikach. Kiedyś to były tylko takie wkładki, które można było wyjąć. Teraz są wielkie i na stałe. I nawet rozumiem to przy rozmiarze A. No kobieta ledwo coś tam ma, a chciałaby więcej, więc stanik jej to zapewnia. Jeszcze przy B mogłabym to zrozumieć. Ale co z rozmiarem D? To oznacza, że kobieta ma biust sporych rozmiarów i najprawdopodobniej nie chciałaby, żeby wyłaził jej ze stanika gardłem, więc gotowy biust w staniku nie jest jej do niczego potrzebny. Mnie nie jest potrzebny. Przez te gotowce mój biust siew mój rozmiar stanika nie mieści. Nie wiem co mam sobie kupić. Rozmiar F? G? Wiem, że takie są, ale jeśli w nich również są już piersi z gąbki i żelu, to nadal nie rozwiązuje mojego problemu. Biorę taki stanik w sklepie, bo mi się podoba, ładnie wygląda i chciałabym go przymierzyć, ale nie mogę, bo tam ktoś już wsadził piersi i nie była to poprzednia klientka, która go przymierzała.
12800387_950947198286190_1795542165899817013_n
I pewnie jeszcze trochę poszukam stanika dla siebie. Takiego bez piersi w środku i nieprzypominającego rycerskiej zbroi.
Dlatego mam apel do producentów bielizny:
Jestem waszą potencjalną klientką. Naprawdę noszę bieliznę zarówno w zakresie majtek jak i staników. Ale błagam was ponad wszystko – nie wsadzajcie do swoich produktów gotowych fragmentów ciała. Ja mam swoje piersi, które chciałabym wsadzić do stanika. Zostawcie mi na nie miejsce.

4 thoughts on “Staniki z piersiami w środku

    • Można. Jeszcze jakieś tego typu rzemieślnicze pracownie istnieją, ale ceny za takie cuda są kosmiczne.
      ALE… dzisiaj mijałam sklep, w którym widziałam staniki bez cyckow w środku.
      Niestety już zamknięty. Ale wrócę tam jutro lub w poniedziałek.

Skomentuj

